Sponsori si sustinatori
Programele Fundatiei pot fi platforme generoase si originale de comunicare, iar oportunitatile si beneficiile de sponsorizare sunt numeroase.
O sponsorizare a unui proiect al Fundatiei sau a Fundatiei ca intreg va reprezenta pentru companii o platforma solida de comunicare cu publicul-tinta si posibilitatea de a se alia cu valori artistice de exceptie, de mare impact.
Fundatia multumeste sustinatorilor sai, al caror sprijin generos face posibile programele sale.
Sustinatori corporate:
Air France
Casa Enrique
E.ON Energie
Editura Spandugino
Lenovo Romania
OTP Bank
Sofitel
Volvo
Oportunitati de sponsorizare
Pentru orice companie preocupata de sustinerea, intr-un fel sau altul, a comunitatii din care face parte, sponsorizarile unor proiecte bine alese si bine promovate sunt o prioritate. In acelasi timp, daca sunt gandite sa raspunda cerintelor si obiectivelor companiilor, sponsorizarile permit companiilor-sponsor sa ajunga la publicuri din diverse zone geografice si sa profite de beneficii cum ar fi expunere publica substantiala, bilete gratuite, receptii private etc, pentru a strange relatiile cu partenerii si clientii existenti si potentiali.